Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος

Το Τμήμα Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Μουσειολογίας (Σχολή Επιστήμης της Πληροφορίας & Πληροφορικής) του Ιονίου Πανεπιστημίου σε συνεργασία με την Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (ΑΣΠΑΙΤΕ), καλούν όσους (εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας & δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ειδικούς παιδαγωγούς, νηπιαγωγούς, καθηγητές πληροφορικής, ψυχολόγους, λογοθεραπευτές, εργοθεραπευτές, νοσηλευτές, σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές αντίστοιχων ειδικοτήτων καθώς και σε οποιονδήποτε ενδιαφερόμενο για τη συγκεκριμένη θεματική κατάρτιση) ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν το εξ’ αποστάσεως σεμινάριο «Καινοτόμες Εκπαιδευτικές Δράσεις και Δεξιότητες Αξιολόγησης της Πληροφορίας», να δηλώσουν συμμετοχή πατώντας ΕΔΩ  

Ο μέγιστος αριθμός των συμμετεχόντων θα είναι 140 άτομα, εκ των οποίων οι 100 θέσεις αφορούν επαγγελματίες (θα τηρηθεί αυστηρά σειρά προτεραιότητας), ενώ οι υπόλοιπες 40 θέσεις αφορούν και θα καλυφθούν από  άνεργους (μέγιστος αριθμός: 20 άτομα και επιλογή με βάση το χρόνο ανεργίας) και φοιτητές (μέγιστος αριθμός: 20 άτομα και επιλογή με βάση το Μ.Ο. βαθμολογίας). Το κόστος συμμετοχής/παρακολούθησης του σεμιναρίου ανέρχεται στο χρηματικό ποσό των  80 ευρώ για τους επαγγελματίες, ενώ για τους φοιτητές και τους άνεργους η παρακολούθηση θα είναι ΔΩΡΕΑΝ.

  • Προσφέρεται έκπτωση στην περίπτωση που γίνει ομαδική δήλωση παρακολούθησης του σεμιναρίου.

–  Δείτε αναλυτικά τις εκπτώσεις που προσφέρονται στην ενότητα “Ποιους ενδιαφέρει – Κόστος”

  • Μετά το πέρας του σεμιναρίου θα χορηγηθεί σε όλους τους  συμμετέχοντες σχετική βεβαίωση παρακολούθησης.

Σημαντικές ημερομηνίες:        14/10/2019: Λήξη προθεσμίας υποβολής εκδήλωσης ενδιαφέροντος συμμετοχής

19/10/2019:  Έναρξη σεμιναρίου

Περιεχόμενο εξ’ αποστάσεως σεμιναρίου

Το πρόγραμμα του σεμιναρίου είναι διάρκειας πέντε (5) εβδομάδων και αποτελείται από δέκα (10) ώρες σύγχρονης εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης. Το σεμινάριο περιλαμβάνει θεωρία και πρακτική εφαρμογή ως προς τις ακόλουθες διδακτικές ενότητες:

  • Τα “Rubrics” (Κλίμακα Διαβαθμισμένων κριτηρίων) ως  καινοτόμο διδακτικό και αξιολογικό εργαλείο αυθεντικής μάθησης
  • Εννοιολογική χαρτογράφηση ως εργαλείο ανάπτυξης της κριτικής σκέψης των μαθητών & αξιοποίηση συνεργατικών διαδικτυακών εργαλείων
  • Μέρες ραδιοφώνου: Αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών για την προώθηση καινοτόμων δράσεων στην εκπαίδευση
  • Διεθνείς Πηγές Επιστημονικής Πληροφόρησης & Τεχνικές Αναζήτησης Επιστημονικής Πληροφορίας
  • Ανάπτυξη δεξιοτήτων μάθησης σε παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες ή/και ΔΕΠ-Υ μέσα από τη χρήση φορητών υπολογιστικών μηχανών

Ομάδα έργου

Δρ. Πέτρος Κωσταγιόλας, Επίκουρος Καθηγητής, Ιόνιο Πανεπιστήμιο (Επιστημονικός Υπεύθυνος Έργου)

Δρ. Ανδρέας Κανδαράκης, Ψυχοπαιδαγωγός με ειδίκευση στην ειδική αγωγή, Ιδιωτικός Εκπαιδευτικός (Ακαδημαϊκός Συντονιστής έργου)

Δρ. Αικατερίνη Κασιμάτη,  Αναπληρώτρια καθηγήτρια, Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (ΑΣΠΑΙΤΕ)

Δρ. Νικόλαος Καμήλος, Οργανωτικός συντονιστής εκπαιδευτικού έργου ΠΕ 70, 4ου ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Αττικής

Δρ. Χρίστος Μαρκαντώνης, Οργανωτικός συντονιστής εκπαιδευτικού έργου ΠΕ 70, 4ου ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Στερεάς Ελλάδας

Η έναρξη των μαθημάτων αναμένεται να πραγματοποιηθεί το Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2019

Για περισσότερες λεπτομέρειες πατήστε ΕΔΩ

Κατηγορίες

Πρόσφατα Άρθρα

Γίνετε μέλος της IonianWebinars Κοινότητας

Για να μαθαίνετε πρώτοι τις καινούργιες μας δράσεις.